Založ si blog

Lexa a Sulík – jemná paralela

Pamätám si na dobu búrlivého návratu (takmer až sexsymbolu) Ivana Lexu z Afriky. Z bacuľatého oblekového guľka sa stal vyšportovaný džínsový frajer. Veru, chcela by som vedieť, čo je s ním dnes. Koľko plastík podstúpil alebo akému fitnes programu sa teraz venuje… no akosi neviem nájsť stopu (na internete), ktorá by ma k informáciám o ňom priviedla. A hoci ešte stále verím mojej malej nádeji, že aspoň zopár skutočne investigatívnych reportérov na Slovensku máme, prestávam dúfať, že sa o Lexovi ešte niekedy niečo dozviem.

Ale tu nedávno ma zaujal nový zjav našej politickej scény – pán Sulík. Aj keď už až taký nový nie je, predsa len si pamätám na jeho prvý deň v parlamente. Športový imidž, za ktorý si vyslúžil búrlivú kritiku módnych parlamentných konzervatívcov a detskú skladačku s oblečením v istom bulvári, rýchlo zmenil sa oblek. Až tak rýchlo a presvedčene, že sa nedávno rozhodol ustanoviť vstup novinárov do parlamentu v podobnom zvršku. Viem, že väčšina novinárov to zvládne, len ma mrzí, že pán Sulík tak viditeľne zmenil názor. Lenže niet sa čomu čudovať. Hoci som osobne proti legalizácii marihuany, netušila som, že sa zo svojho predvolebného sľubu vyzlečie hneď po voľbách, vlastne ešte tesne pred tým, ako boli vôbec vyhlásené oficiálne výsledky…

Nuž jediné, čo je z oboch príkladov jasné, je to, že politici a predstavitelia iných vysokých štátnych funkcií skutočne vedia prezliekať „kabáty“, a niektorí aj doslovne. Kým zmena imidžu k horšiemu či lepšiemu by mi naozaj ani neprekážala, zmena ich duchovného stavu mi teda vadí jedna radosť! Podľa čoho sa mám potom pred voľbami rozhodovať? Podľa vešteckej gule? Či podľa zlatého slovenského pravidla – aj tak je to jedno, lebo každému ide iba o samého seba?

„Seriálová“ reklama

19.07.2013

Mám rada inovatívne nápady. Mala som rada aj Búrlivé víno. Áno, používam minulý čas, pretože sa mi páčila iba prvá séria, ktorá mala zostať jedinou. Mal to byť seriál v duchu telenovely alebo v duchu klasiky československej seriálovej tvorby, ucelený príbeh, ktorý má hlavu aj pätu, začiatok aj koniec. Aspoň podľa mňa. Nazdávam sa totiž, že akékoľvek umelé [...]

Možno by pomohlo zaviesť nám cenzúru. . .

02.12.2012

…cenzúru na reklamy, cenzúru na zahraničné filmy, o zahraničných televíznych programoch ani nehovoriac. Skrátka, zaviesť cenzúru na všetko, čo nám pripomína, že by sme niečo naviac mohli chcieť, že by sa nám čosi nové a drahšie páčilo. Iba tak je možné, že by sme prestali my, Slováci, obsadzovať popredné priečky v hitparáde pesimistickosti. Prečo sme vlastne [...]

O francúzskej a izraelskej minerálke. . .

03.10.2012

Chcela som si v práci kúpiť minerálku. V našom bufete. Chcela som si kúpiť slovenskú minerálku, keďže si o slovenských minerálkach naozaj myslím, že sú kvalitné Pani v bufete sa na mňa zachmúrene pozrela a oznámila mi, že slovenskú vodu nemajú, ale majú nejakú francúzsku a izraelskú, vraj veľmi dobrú, že mám skúsiť. Odmietla som s tým, že sa teda vrátim [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 263294x
Priemerná čítanosť článkov: 3098x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy