Založ si blog

5 viet, ktoré mužom radšej nehovorte…

Samozrejme, môže sa zdať, že okruh „dovolených“ tém je individuálny, ale verte či nie, existuje istý zoznam viet, ktoré by ste vášmu drahému, či vám už ide o krátkodobý alebo dlhodobý vzťah, radšej hovoriť nemali.
1. Dnes sa mi snívalo… Sny si nechajte samy pre seba. Alebo navštívte vykladača snov, po prípade zoberte do rúk telefón a zavolajte mame či kamarátke. Muži vonkoncom neznášajú rozsiahle prepletené príbehy, ktoré sa vlastne nikdy nestali. „A potom si tam prišiel ty, ale teda to si nebol ty…“ No, uznajte, kto má náladu vŕtať sa v tom! Môj dedko hovorieval: „Sen a bdzina (rozumej prd) sebe rodzina.“ Každý vedel, že s nočnými fiktívnymi zážitkami u neho nepochodí. Vedzte to i vy a radšej vášho miláčika neprovokujte!
2. Ja som taká sprostá… Je jedno, či ste rozliali mlieko, či ste šéfovi nechtiac poslali mail pre kamarátku, alebo ste manželovi nechtiac spálili košeľu. Nikdy, skutočne nikdy nehovorte, že ste sprostá/hlúpa/nešikovná a pod. Jednak, muž vás dlho o opaku presviedčať nebude a jednak, po istom čase si túto zázračnú formulku osvojí aj on. Veď keď si tento fakt myslíte o sebe vy sama, prečo by vám ho nemohol pripomenúť aj on? „Ty si taká sprostá!“ Chcete to naozaj počúvať?
3. Čo budeme variť? Moja mama s touto otázkou u otca nikdy nepochodila. A to je otec typ muža, ktorý dokáže stáť v rade bez slova aj celé hodiny, chodieva so zoznamom vecí na papieri do hypermarketu a vie variť. Lenže ani raz sa mame nepodarilo dostať z neho informáciu o tom, čo má pripraviť na obed. Vymýšľali sme to vždy my dve spolu. Ak nemáte dcéru alebo iného člena ženského pohlavia v rodine, kliknite si radšej na internet. Je to rýchlejšie, efektívnejšie a oberá to menej o náladu. Internet vám aspoň neodvrkne: „Mne je to jedno. Čo chceš.“
4. Zlomil sa mi necht a pustilo sa mi očko… Sú to malé katastrofy. Ja vám to verím. Ibaže ten, o ktorom si myslíte, že by si to mal vypočuť, naozaj nevie závažnosť tohto javu oceniť. Keby vám padol Windows alebo sa vám pokazila prevodovka, pokojne mu to naservírujte hneď pri dverách, ale s nechtami, rozštiepenými vlasmi, pribúdajúcimi vráskami, zlomenými podpätkami a kopou podobných detailov za ním nechoďte. Samozrejme, pokiaľ nepracuje ako manikér alebo opravár odevov či obuvi.
5. Tá Karolína z personálneho si začala s Ferom. Hm, môže to byť akýkoľvek variant podobného príbehu. Ak sa vás manžel či priateľ opýta, ako bolo v práci, tešte sa, že máte pri sebe človeka, ktorý sa to vôbec pýta, uvedomte si však, že ak budete na jeho otázku pravidelne odpovedať ľúbostnými, intrigánskymi či klebetnými „story“, túto otázku vám o chvíľu z princípu nepoloží. Muži nepovažujú tieto skutočnosti za podstatné, navyše z hĺbky duše neznášajú ženské ohováranie a ješitnosť. (Oni si totiž vôbec neuvedomujú, že tiež sú klebetní a ješitní. A ak si to aj pripustia, vidia v tom úplne iný rozmer.) Príďte preto domov radšej neskôr a preberte všetky naliehavé aktuálnosti na káve s kamarátkou, vypíšte sa do denníka, choďte na box alebo napíšte knihu. Mužovi bude všetko sympatickejšie ako veta: „Dnes sme celý deň v práci rozoberali, či má Eva nového chlapa…“
Ak však máte iný zámer a chcete manžela/priateľa nadobro vylákať z domu, používajte pravidelne všetky spomínané „zbrane“ a k poslednému bodu doložte ešte s očami plnými obdivu: „A vieš akého pekného?“ Ak neuspejete na prvýkrát, nevadí, vytrvajte a skúšajte – po niekoľkých mesiacoch si s veľkou pravdepodobnosťou bude baliť kufre. (Alebo vy?) No je mi jasné, to predsa nechcete. 🙂

„Seriálová“ reklama

19.07.2013

Mám rada inovatívne nápady. Mala som rada aj Búrlivé víno. Áno, používam minulý čas, pretože sa mi páčila iba prvá séria, ktorá mala zostať jedinou. Mal to byť seriál v duchu telenovely alebo v duchu klasiky československej seriálovej tvorby, ucelený príbeh, ktorý má hlavu aj pätu, začiatok aj koniec. Aspoň podľa mňa. Nazdávam sa totiž, že akékoľvek umelé [...]

Možno by pomohlo zaviesť nám cenzúru. . .

02.12.2012

…cenzúru na reklamy, cenzúru na zahraničné filmy, o zahraničných televíznych programoch ani nehovoriac. Skrátka, zaviesť cenzúru na všetko, čo nám pripomína, že by sme niečo naviac mohli chcieť, že by sa nám čosi nové a drahšie páčilo. Iba tak je možné, že by sme prestali my, Slováci, obsadzovať popredné priečky v hitparáde pesimistickosti. Prečo sme vlastne [...]

O francúzskej a izraelskej minerálke. . .

03.10.2012

Chcela som si v práci kúpiť minerálku. V našom bufete. Chcela som si kúpiť slovenskú minerálku, keďže si o slovenských minerálkach naozaj myslím, že sú kvalitné Pani v bufete sa na mňa zachmúrene pozrela a oznámila mi, že slovenskú vodu nemajú, ale majú nejakú francúzsku a izraelskú, vraj veľmi dobrú, že mám skúsiť. Odmietla som s tým, že sa teda vrátim [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 263339x
Priemerná čítanosť článkov: 3098x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy