Založ si blog

Archív: júl, 2012

Slovenské pochutiny. . . tip na podnikanie?

„Keď som tak mimo veľkého mesta, u mojej mamy na Orave, uvedomím si, ako málo vecí stačí k tomu, aby človek plnohodnotne prežil,“ hovorila mi nedávno kolegyňa pri jednom z rozhovorov o letných dovolenkách a viem, že nič nové, preborné a nezvyčajné nespomenula, ibaže.. to je práve vec, na ktorú tak ľahko a rýchlo v súčasnosti zabúdame. Sama sa koľkokrát […]

Pokračovanie článku

Viem, prečo máme toľké (ne)zmyselné televízne show. . .

Mohlo by sa nesprávne zdať, že človek sa pri čítaní ženských časopisov intelektuálne nevzdeláva, že mu to nerozširuje obzor jeho politického, hospodárskeho a ekonomického myslenia, že sú to len také „žvásty“, na míle vzdialené od rozvoja ducha. Veru, opak je pravdou! Mala som teraz nejako viac času. Alebo skôr, nemohla som v noci spať, a tak som listovala v […]

Pokračovanie článku

Absolútny zákaz predaja cigariet (upresnenie? )

Som rada, že môj včerajší článok vyvolal ohlasy. Ďakujem. No ďakujem najmä tým, ktorí pochopili. Samozrejme, je mi jasné, že niečo podobné nie je možné, a je mi až prijasné, že podiel z predaja cigariet tvorí na Slovensku značnú časť štátneho rozpočtu. Veď práve to! Napriek tomu, že fajčiari prispievajú neuveriteľne vysokými sumami do štátnej kasy, nájde sa […]

Pokračovanie článku

Som za absolútny zákaz predaja cigariet

Áno, myslím to vážne. Do bodky, vlastne ešte ďalej, pretože som za absolútny zákaz predaja akýchkoľvek tabakových výrobkov ideálne na celom svete, ale keďže som realista, postačí mi, ak tento návrh schvália aspoň krajiny Európskej únie. Totiž, chcem každému naozaj dobre. Veď nefajčiari musia neustále dýchať škodlivý dym z cigariet, či už na balkónoch bytov, […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 267761x
Priemerná čítanosť článkov: 3150x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy