Založ si blog

Zase mi tá pozvánka na Ples v opere neprišla

No čo už narobím? Každý rok čakám, každý rok sa nádejam, každý rok chodím netrpezlivo okolo našej panelákovej schránky v presvedčení, že komisia, ktorá rozhoduje, kto je a kto nie je pozvaný na onú „udalosť roka“, si spomenie aj na moje meno. Nič. Každý rok nič.

A tak aj tento rok sa musím uspokojiť s pokojne prežitými Vianocami a veselým Silvestrom a zaradiť sa k väčšine Slovenska, ktorej nezostáva nič iné iba tešiť sa na tie ďalšie Vianoce a ďalší Silvester (navyše v zapeklitom presvedčení, že sa tí Mayovia mýlili). Nuž, niekto má hneď po Silvestri plnú hlavu starostí, čo na seba, a niekto plnú hlavu starostí, čo do seba, keďže sa počas sviatkov zase raz vyhádzal z peňazí.

Ale dobre aj tak, že mi tá pozvánka neprišla! Keď som tak nad tým pred spaním rozmýšľala, zistila som, že môj manžel nemá rád veľkú spoločnosť a presviedčať ho, aby tam so mnou šiel, by bol dosť tvrdý oriešok. Brať so sebou niekoho iného mi ani nenapadlo, veď čo by si už len novinári pomysleli, ak by som sa tam neobjavila so svojím právoplatným, a čo by si pomysleli čitatelia bulvárnych novín, keby ma nevideli prichádzať po červenom koberci s ním! No dobre, nie som natoľko známa, aby som novinárov a obyvateľov Slovenska trápila, ale i tak – ide o princíp. Takže mám o starosť menej, manžela nemusím prehovárať a môžeme stráviť príjemný romantický večer pri nejakom filme doma a nie tam kdesi medzi stovkami zúčastnených v starej budove.

A potom, potom tie šaty. Aj to by bol problém. Pri mojom nakupovaní vo výpredajoch a sekáčoch by som musela poriadne zapnúť nohy i myslenie, aby som vytvorila model hodný spolufotenia so Zdenkou Studenkovou alebo inými celebritami vo fotokolážach typu hlasuj, ktorá dáma bola najlepšie oblečená. Samozrejme, chcela by som vyhrať. Veď kto by už len nechcel? Taká noblesa a taký luxus! Hrialo by ma to pri srdci hádam celý rok.

Napokon mi tak došlo, že tretím problémom, ktorému sa vďaka nepozvaniu vyhnem, je komunikácia. Absolútne si totiž neviem predstaviť, ako si tak kecám s Milkou Vášaryovou na chodbičke pri toaletách, ani netuším, čo by som prehodila za slová s Borisom Kollárom a jeho novou či starou ex… a už vôbec nechcem myslieť na to, ako by som odmietla ktoréhokoľvek ministra, ak by po mňa prišiel tancovať. Boli by to veru nepríjemné situácie, plné ehmkania, zdvorilých úsmevov a umelého pretvarovania sa. Potrebujem to? Nie! Napokon, vidieť predstavenie baletu a nejakú tú zapadajúcu hviezdu „svetového“ formátu ma i tak neláka. Ach, som možno pokrytecká a zlá, ale musím sa predsa nejako z tej depresie, že mi pozvánka neprišla, dostať. Pochopte ma!

A to som sa ešte včera dozvedela, že vlastne ide o charitatívnu akciu. Tento rok podporí ples kardiocentrum. Síce je pravda, že by som s tými svojimi „drobákmi“ pri zlatých prepeličích vajciach bila do očí, ale beztak, mohla som byť slávna, obletovaná, fotografovaná, najedená, vytancovaná a ešte k tomu všetkému aj sociálne cítiaca. A oni mi tú pozvánku jednoducho nepošlú!

Nuž peknú zábavu teda zajtra. A aby bolo jasné, o rok čakám opäť, pri schránke, pri schránke jedného z tých obyčajných panelákov. A po šatách, ktorí si dám na seba sa budem obhliadať celá rok. Veď nádej zomiera posledná… 🙂

„Seriálová“ reklama

19.07.2013

Mám rada inovatívne nápady. Mala som rada aj Búrlivé víno. Áno, používam minulý čas, pretože sa mi páčila iba prvá séria, ktorá mala zostať jedinou. Mal to byť seriál v duchu telenovely alebo v duchu klasiky československej seriálovej tvorby, ucelený príbeh, ktorý má hlavu aj pätu, začiatok aj koniec. Aspoň podľa mňa. Nazdávam sa totiž, že akékoľvek umelé [...]

Možno by pomohlo zaviesť nám cenzúru. . .

02.12.2012

…cenzúru na reklamy, cenzúru na zahraničné filmy, o zahraničných televíznych programoch ani nehovoriac. Skrátka, zaviesť cenzúru na všetko, čo nám pripomína, že by sme niečo naviac mohli chcieť, že by sa nám čosi nové a drahšie páčilo. Iba tak je možné, že by sme prestali my, Slováci, obsadzovať popredné priečky v hitparáde pesimistickosti. Prečo sme vlastne [...]

O francúzskej a izraelskej minerálke. . .

03.10.2012

Chcela som si v práci kúpiť minerálku. V našom bufete. Chcela som si kúpiť slovenskú minerálku, keďže si o slovenských minerálkach naozaj myslím, že sú kvalitné Pani v bufete sa na mňa zachmúrene pozrela a oznámila mi, že slovenskú vodu nemajú, ale majú nejakú francúzsku a izraelskú, vraj veľmi dobrú, že mám skúsiť. Odmietla som s tým, že sa teda vrátim [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 263308x
Priemerná čítanosť článkov: 3098x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy