Zvýšenie poplatkov u lekára vs. dovolenka poslancov?

29. júna 2012, parslov, Nezaradené

Upútavka Televíznych novín na Markíze mi práve pripomenula, že k lekárom a do lekární si mám pripraviť plnú peňaženku. Kto to schválil? Kedy? Ako sa k tomu pri slovenských platoch (naozaj priemerných, nie priemerných papierovo) dopracoval?

Cítim sa zle, som unavená, dnes som na vlastnú dovolenku, pre zdravotné problémy, musela z práce odísť. Dovolenka relaxačná, či už k moru, alebo aspoň niekde na Slovensku, mi nehrozí. Pri najlepšej snahe si pôjdem dať jedno nealkoholické mojito do mesta. Vlastne nie, nasadím si mätu a z čistej sódy si ho spravím doma a oddýchnem si na balkóne. Áno, po tom, čo cez dovolenku vybavím všetko, čo treba. Vrátane oných lekárov, kým ich ceny ešte viac nenavýšia.

A potom, potom bude v Televíznych novinách vraj aj správa, kam sa chystajú poslanci na dovolenku. Ou, whaw, skvelé… som „zvedavá“… (toto je čistá irónia!) Znovu sa pýtam: Za čo? Prečo? Ako oni môžu cestovať, keď bežný Slová musí pri všetkom tom zdražovaní sedieť doma? Ak vôbec má na ten domov… Toto je výsledok ich práce, za ktorý si zaslúžia oddych?

Veď to je nespravodlivé! Veď to je absurdné!

Nie, tie Televízne noviny si nepozriem, znovu nie, nechcem a z finančných dôvodov si nemôžem môj psychický stav zhoršovať… Ale vy, ak máte toľko síl, šup do toho, o chvíľu začínajú…