Založ si blog

O francúzskej a izraelskej minerálke. . .

Chcela som si v práci kúpiť minerálku. V našom bufete. Chcela som si kúpiť slovenskú minerálku, keďže si o slovenských minerálkach naozaj myslím, že sú kvalitné

Pani v bufete sa na mňa zachmúrene pozrela a oznámila mi, že slovenskú vodu nemajú, ale majú nejakú francúzsku a izraelskú, vraj veľmi dobrú, že mám skúsiť. Odmietla som s tým, že sa teda vrátim poobede, keď by – podľa jej slov – mal prísť tovar.

Tovar prišiel, ale po vode nebolo ani stopy. Rovnako tak jej nebolo ani na druhý deň. Opäť mi pani v bufete ponúkla francúzsku a izraelskú náhradu. Opäť som odmietla. Nemám problém s francúzskou a izraelskou minerálkou, ja si ju kúpim, keď pôjdem do Francúzska a do Izraela, ale pochybujem, že v Paríži mi kdesi, hoci na preriférii, ponúknu Budiš.

O dva dni na to som poslala do bufetu kolegu, v celej veci poučeného. Vrátil sa so smutným oznámením, že tie minerálky ešte neprišli. Teda, tie slovenské, tie francúzske a izraelské majú… Ach, jaj.

Takže… čudujeme sa, že sa našej ekonomike nedarí? Nečudujme sa! Najmä nie, kým pijeme francúzsku a izraelskú minerálku, jeme nemecké maslo a rakúske vajcia… Ja naozaj podporujem predaj a kúpu slovenských výrobkov, ale ak mi neustále niekto bude znemožňovať prístup k nim, je to ťažké.

PS: Nekúpila som si tú francúzsku ani izraelskú minerálku, kvôli nákupu slovenskej som zarátala do rannej cesty aj návštevu hypermarketu. Nemám však každý deň také šťastie, že mám čas a stíham obiehať veľké obchody, nemám ani auto, aby som si veľké balenie fliaš priviezla do práce a … nemám ani zamestnávateľa, ktorý by sa mi o pravidelný pitný režim postaral sám…

„Seriálová“ reklama

19.07.2013

Mám rada inovatívne nápady. Mala som rada aj Búrlivé víno. Áno, používam minulý čas, pretože sa mi páčila iba prvá séria, ktorá mala zostať jedinou. Mal to byť seriál v duchu telenovely alebo v duchu klasiky československej seriálovej tvorby, ucelený príbeh, ktorý má hlavu aj pätu, začiatok aj koniec. Aspoň podľa mňa. Nazdávam sa totiž, že akékoľvek umelé [...]

Možno by pomohlo zaviesť nám cenzúru. . .

02.12.2012

…cenzúru na reklamy, cenzúru na zahraničné filmy, o zahraničných televíznych programoch ani nehovoriac. Skrátka, zaviesť cenzúru na všetko, čo nám pripomína, že by sme niečo naviac mohli chcieť, že by sa nám čosi nové a drahšie páčilo. Iba tak je možné, že by sme prestali my, Slováci, obsadzovať popredné priečky v hitparáde pesimistickosti. Prečo sme vlastne [...]

Vyhrať? Nie, ďakujem. . . radšej klincom do oka!

19.09.2012

(alebo otvorený list tým, ktorí schválili ďalší nezmyselný zákon) Zastavil sa mi rozum. Zdravotná poisťovňa odo mňa pýta 40 eur! Za čo? Prvotné zdesenie vystriedalo rozčúlenie. Po zistení, kde berie na to odvahu, som pocítila odpor, hnus k štátu, v ktorom žijem, k zákonom, ktoré sa schválili, k nelogike, na ktorých sú založené. Minulý rok som vyhrala dovolenku. [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261655x
Priemerná čítanosť článkov: 3078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy