Založ si blog

Archív: august, 2012

O (súčasnej) hlúpej žene

Pamätám si, ako som ju pozerala na diapozitívoch. Rozprávku o hlúpej žene, ktorá bola celý čas doma, no i tak sa jej podarilo poničiť všetok majetok. Muž ju za trest a pre ponaučenie zakopal v lese do zeme (dodnes rozmýšľam, aký výchovný efekt sa očakával od tohto tematického prvku) a keďže hlúpi ľudia majú šťastie, napokon sa jej podarilo vyplašiť zbojníkov a […]

Pokračovanie článku

Celulitída, nes. . . neštvi ma!

Nebude to len o celulitíde. Skôr to bude o všetkých zbytočných problémoch, ktorým denno-denne venujeme pozornosť, a i tak, pri všetkej našej snahe, z toho nič nemáme. Alebo máme – pocity smútku, skľúčenosti, frustrácie a občas aj depresiu. Nedávno som na stránke Milana Šefčíka, alternatívneho liečiteľa, ktorého meno mi posunula jedna známa, našla obyčajnú vetu: […]

Pokračovanie článku

Ja v tvojich rokoch. . .

Nenávidela som tú vetu (nech už jej doplnenie bolo akékoľvek) a myslím, že ju nenávidel každý, kto ju kedy počul. A to ju počul asi naozaj každý. Sľúbila som si – ja vo svojich rokoch – že ju nikdy nevyslovím, nikdy nie ako poučovanie alebo hrozenie sa nad úpadkom správania nasledujúcej generácie. A ani to nemám v pláne. Sľúbila som si, že budem mať pamäť ako […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261653x
Priemerná čítanosť článkov: 3078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy