Založ si blog

aaa. . . čo by som si počala bez Smotánky na Markíze?

Naozaj neviem. Stratila by som toľko podnetných, zaujímavých a dôležitých informácií, že by môj život hádam aj prišiel o svoj zmysel.

No napríklad dnes, dozvedela som sa, že jedna z krásnych a sexi modeliek má celulitídu. Áno, ja viem, aj vás by to isto-iste šokovalo, ale skutočne, televízia poskytla dostatočne blízky záber na jej stehná a ona tam nejaká tá pomarančová koža fakt bola. No fuj, hrozné, ako dobre, že o tom hovoria, hneď mi pomastili žalúdok!Hneď sa mi lepšie dýcha.

A potom, konečne viem, že v rodine Golonkovcov bude svadba. Neviem, ako som mohla bez tejto informácie doteraz žiť, ale hneď ako podgurážený, teda ospravedlňujem sa, spoločensky naladený pán Golonka prehovoril, obšťastnilo to môj život minimálne na niekoľko hodín. Juj, a že ten jeho budúci zať je hanblivý, hm hm, toho asi v Smotánke často neuvidím. Škoda, preškoda!

A viete, že Dara má napuchnuté bruško? Teda, sexi Dara, lebo tak ju pomenovali. Ak ste nepozerali Smotánku, nie ste v obraze! Určite netušíte ani o jej nových šperkoch za nehorázne veľké peniaze a ani o extra geniálnych Rytmusových teniskách. Nuž ale, ako sladká Judínyová povedala, také spoločné bábo Rytmusa a Dary by ich určite potešilo viac. Och, verím, však si ho obaja zaslúžia, v tom svojom harmonickom a milom vzťahu. (Rovnako ako Boris Kollár svoje siedme, ale nechcem opakovať tému, obdivu tohto muža som sa už na svojom blogu raz venovala.)

Správa, že Šebestová a Šebo sa rozišli, ma na druhej strane zarmútila. No i takéto informácie musí človek v snahe zostať informovaný prijať. Rovnako, ako tú, že aj jej sestru opustil priateľ, alebo tú, že Eňa Podzámska kradla. Nehorázne, nemysliteľné! Rýchlo si o tom musím nájsť niekde viac, lebo rozsah Smotánky podrobnejšiu analýzu tejto problematiky neposkytol, a ja si predsa nemôžem dovoliť žiť ochudobnená o takéto info…

Nuž, nebudem vám prezrádzať viac. Ešte by ste sa spoľahli na môj článok a Smotánku by ste si v repríze (alebo v archíve) nepozreli. Mohla by sa stať taká tragická vec, že by ju napríklad zrušili, a to ja, osobne, nemienim dopustiť!

Mimochodom, viete, že kto sa neobjaví v Smotánke, tak akoby v slovenskom showbiznise ani nebol? Neviete? To preto, že ju nesledujete! Len sa tu flákate na blogu, v záhrade alebo márnite čas nejakými záľubami a prichádzate o to podstatné…

PS: Po skúsenostiach s inými ironickými článkami podčiarkujem, že som spravila po roku výnimku a na 15 minút som túto reláciu nechala zapnutú. Nanešťastie pri jedle a nanešťastie mi je teraz do slova a do písmena zle… A moja večera s tým nemá nič spoločné…

„Seriálová“ reklama

19.07.2013

Mám rada inovatívne nápady. Mala som rada aj Búrlivé víno. Áno, používam minulý čas, pretože sa mi páčila iba prvá séria, ktorá mala zostať jedinou. Mal to byť seriál v duchu telenovely alebo v duchu klasiky československej seriálovej tvorby, ucelený príbeh, ktorý má hlavu aj pätu, začiatok aj koniec. Aspoň podľa mňa. Nazdávam sa totiž, že akékoľvek umelé [...]

Možno by pomohlo zaviesť nám cenzúru. . .

02.12.2012

…cenzúru na reklamy, cenzúru na zahraničné filmy, o zahraničných televíznych programoch ani nehovoriac. Skrátka, zaviesť cenzúru na všetko, čo nám pripomína, že by sme niečo naviac mohli chcieť, že by sa nám čosi nové a drahšie páčilo. Iba tak je možné, že by sme prestali my, Slováci, obsadzovať popredné priečky v hitparáde pesimistickosti. Prečo sme vlastne [...]

O francúzskej a izraelskej minerálke. . .

03.10.2012

Chcela som si v práci kúpiť minerálku. V našom bufete. Chcela som si kúpiť slovenskú minerálku, keďže si o slovenských minerálkach naozaj myslím, že sú kvalitné Pani v bufete sa na mňa zachmúrene pozrela a oznámila mi, že slovenskú vodu nemajú, ale majú nejakú francúzsku a izraelskú, vraj veľmi dobrú, že mám skúsiť. Odmietla som s tým, že sa teda vrátim [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261971x
Priemerná čítanosť článkov: 3082x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy