Založ si blog

Drahý T-com

To slovíčko „drahý“ myslím doslova, ani nie ako oslovenie, skôr ako prívlastok.

Nedávno, keď nám na týždeň vypadli všetky tvoje služby, super rýchli a super inteligentní operátori nám celý ten čas hovorili, aby sme sa upokojili, pretože adekvátna časť sumy z faktúry nám bude odpočítaná. Tak sme sa teda upokojili a čakali. Nuž, dočkali sme sa. Nielenže nám po 8 dňoch služby nabehli, ale bolo nám z celkovej sumy 56 eur (bleskový nárast k tejto sume z pôvodných sľubovaných 19,90 síce tiež presne nechápem, ale vete „koniec jednej, druhej, tretej akcie + DPH… a máte to“ už rozumiem) odpočítaných niečo cez 6 eur. Mne by to mojou logikou vyšlo na vyššie číslo, dokonca aj moja kalkulačka mi vyššie číslo vypočítala, ale je také ponižujúce a trápne hádať sa pre pár eur, tak prečo by som si ich od teba, drahý T-com, pýtala, no nie?

Ibaže tvoji super rýchli a super inteligentní operátori znovu volali, tento raz sami od seba, a akčne nám ponúkli ďalšiu výhodnú vec, ktorá nám nielenže zrýchli internet, ale ponúkne kvalitu za sumu, čo nám až tak nebude biť do očí. Nechali sme sa nahovoriť, lebo veď ti veríme… a oni sa u nás ukázali super rýchlo a super bleskovo, už o dva dni. Priniesli škatule a vypýtali si 15 eur. Tak sme ich zaplatili… veď čo človek nespraví pre kvalitu… a pre teba? Ale ďalší super rýchly a super kvalitný montér usúdil, že u nás sľubovanú službu akosi nie je možné zapojiť, tak že máme smolu a škatule máme osobne zaniesť do tvojej najbližšej pobočky. Aj keď sa nám dvakrát nechcelo (tak áno, sme trochu pohodlní a leniví), napokon sme sa premohli a odniesli ich. Pri zmienke o vrátení zaplatených 15 eur sme sa dozvedeli, že nám budú odpočítané z najbližšej faktúry.

A ony odpočítané neboli! A tak, môj drahý T-com, sa pýtam, kde sa stala chyba? Či je to zase len o tom, že 15 eur v dnešnom svete nič neznamená, a tak budem zbytočne teatrálna a trápna, ak sa budem ich vrátenia dožadovať? Áno, áno, tvojim operátorom sme už volali, ale povedali nám, že máme zavolať o pár dní a oni uvidia, čo sa s tým dá robiť. Zostali sme v nemom úžase, pretože raz neviem, čo na tom chcú uvidieť… Zaplatili sme, ty nám ich máš vrátiť a je. Žiaden iný zázrak na tom ja, osobne, nevidím.

Ak je však ponižujúce vypytovať si od veľkých spoločností takéto malé sumy, potom je dosť možné, že i ja si z faktúr, čo mi posielaš, môžem beztrestne odpočítať niekoľko eur a jednoducho nezaplatiť. Snáď by si sa neznížil k tomu, aby si ich vymáhal späť. Nie, nie, to by si určite neurobil. Takže chápem správne, že nemusím tvojim operátorom už telefonovať, z faktúry si jednoducho môžem odrátať (čo ja viem) 18 eur a na všetko zabudneme? Či ty nefunguješ podľa hesla „čo ja tebe, to ty mne“ a a po istom čase mi to spočítaš s obrovským penále?

A mimochodom, keď ti už raz píšem, tak nám prišli minulý týždeň sms, že po 3. minúte voláme zadarmo, a asi sa zase stala niekde chyba, lebo sme nevolali – ani ja, ani manžel, ani moja mama a dokonca ani otec. Tak ja len tak upozorňujem na chybu v systéme. Tak priateľsky, ako gesto. Tých zbytočne zaplatených pár eur ti naozaj, ako som už spomínala, nejdem vyhadzovať do tváre…

„Seriálová“ reklama

19.07.2013

Mám rada inovatívne nápady. Mala som rada aj Búrlivé víno. Áno, používam minulý čas, pretože sa mi páčila iba prvá séria, ktorá mala zostať jedinou. Mal to byť seriál v duchu telenovely alebo v duchu klasiky československej seriálovej tvorby, ucelený príbeh, ktorý má hlavu aj pätu, začiatok aj koniec. Aspoň podľa mňa. Nazdávam sa totiž, že akékoľvek umelé [...]

Možno by pomohlo zaviesť nám cenzúru. . .

02.12.2012

…cenzúru na reklamy, cenzúru na zahraničné filmy, o zahraničných televíznych programoch ani nehovoriac. Skrátka, zaviesť cenzúru na všetko, čo nám pripomína, že by sme niečo naviac mohli chcieť, že by sa nám čosi nové a drahšie páčilo. Iba tak je možné, že by sme prestali my, Slováci, obsadzovať popredné priečky v hitparáde pesimistickosti. Prečo sme vlastne [...]

O francúzskej a izraelskej minerálke. . .

03.10.2012

Chcela som si v práci kúpiť minerálku. V našom bufete. Chcela som si kúpiť slovenskú minerálku, keďže si o slovenských minerálkach naozaj myslím, že sú kvalitné Pani v bufete sa na mňa zachmúrene pozrela a oznámila mi, že slovenskú vodu nemajú, ale majú nejakú francúzsku a izraelskú, vraj veľmi dobrú, že mám skúsiť. Odmietla som s tým, že sa teda vrátim [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 262954x
Priemerná čítanosť článkov: 3094x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy