Založ si blog

Archív: december, 2011

Pod povrch? (poviedka)

Stála na zastávke. Jemne sa dotkla svojich pier a skúmala odraz siluety štíhleho tela v skle. Páči sa sama sebe? Páči sa iným? Áno, snáď. Muž, čo prešiel vôkol, si ju všimol. Zastavil sa pohľadom na jej nohách bez toho, aby si to vôbec uvedomil. Potriasla hrivou načesaných vlasov a stála ďalej. Zo sveta, v ktorom žila, jej zostalo už len toto. Zostal jej výzor, […]

Pokračovanie článku

Nesledujem médiá. Dočasne, ale predsa!

Rozhodla som sa nesledovať médiá, myslím tým nesledovať ich zámerne, cielene, nákupom novín, prezeraním spravodajských internetových stránok či pozeraním televízie. Kdesi (vedela by som aj bližšie špecifikovať kde, ale pre istotu nechcem zverejňovať žiadne mená) som čítala, ako nami médiá manipulujú, ako nám podsúvajú informácie, ktoré máme podľa nich vedieť a […]

Pokračovanie článku

Všetko sa človeku vráti

Dnes som si v potravinách spomenula na svoju starú hru – sprav dobrý skutok (alebo sa oň aspoň pokús) a ono sa ti to vráti. Niežeby to bola nejaká prelomová hra, ktorú som vymyslela ja a ktorú predo mnou nikto nikdy neskúšal, no mám niekedy pocit, že na ňu zabúdame. Teda minimálne na ňu zabúdam ja. A tak som si stála v rade pri pokladni s plným košíkom nákupu a za mnou […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261653x
Priemerná čítanosť článkov: 3078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy