Založ si blog

Archív: november, 2011

Sila negatívneho myslenia

V jednom z predchádzajúcich článkov som sa venovala pozitívnemu mysleniu a skutočne som istý čas aj čítala knihy o presviedčaní samého seba, aké bude všetko skvelé a dobré, ako sa bude človeku dariť, keď tomu jednoducho uverí. Bola som však vychovávaná presne v opačnom duchu. V duchu slovenských prísloví a porekadiel, ktoré dookola pripomínajú niečo v zmysle, že […]

Pokračovanie článku

O strate priateľov alebo o ľuďoch, čo nás posúvajú ďalej

Pozerávala som Beverly Hills 902 10. Pozerávala som ho z rôznych dôvodov, prvú sériu najmä preto, že sa vďaka nemu predo mnou otváral svet, ktorý som dovtedy nepoznala. Obľúbila som si hrdinov, prirástli mi k srdcu. V ďalších častiach sa však niektorí definitívne stratili, niektorí pribudli, niektorí odišli iba dočasne, všetko sa to premlelo tak, že som znechutená na […]

Pokračovanie článku

Uvoľniť miesto či nie?

Už v materskej škole nás učili, že starším ľuďom treba v mestskej doprave, v autobuse alebo vo vlaku uvoľniť miesto. Neskôr k tomu pripočítali aj tehotné ženy. V škôlke o nich nehovorili, asi pre istotu, aby sme za zbytočne nezačali vypytovať. Tak či tak som bola od detstva presvedčená, že ide o zákon nemenný, ktorým sa teda mienim celý život riadiť. […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261654x
Priemerná čítanosť článkov: 3078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy