Založ si blog

Archív: august, 2011

Prečo je všetko také drahé?

Neviem, skutočne neviem, a tak sa s touto otázkou neustále obraciam na svojich známych v nádeji, že aspoň raz sa dozviem odpoveď, ktorá mi toto akési náhle, hoci takticky nenápadne maskované zvýšenie cien potravín na Slovensku vysvetlí. „Všetko musí zdražieť. Vždy to tak bolo a bude. To je prirodzený rast. Čo spravíme?“ „Zvýšená DPH a potom aj prázdna štátna […]

Pokračovanie článku

Všetci sme neskonale sexi

Teda, nevšimla som si to ja, všimol si to môj manžel. Pri prezeraní internetových stránok (nie, nie, nie tých, o ktorých sa nehovorí, ale tých klasických, takmer spravodajských) mu niekoľkokrát za sebou padol pohľad na slovíčko – sexi. Neprekvapili ho sexi moderátorky/herečky/speváčky/modelky so sexi úsmevmi, očami, tvárami, nohami, chôdzou… Na čo som zabudla? […]

Pokračovanie článku

Škoda, že sa nevolám Kramár, Króner, Vašáryová alebo nejako tak

Teda vlastne škoda, že moji rodičia nie sú na Slovensku známi, lebo keby boli, asi by som bola známou už aj ja. V podstate by bolo jedno, ktorou cestou by som sa vybrala, či by som maľovala obrazy, fotila, písala knihy, články do novín alebo hrala v jednom z epizodických seriálov, skrátka, bola by som známou a predávanou a možno aj trochu za vodou, finančnou myslím. Lenže […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261653x
Priemerná čítanosť článkov: 3078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy