Založ si blog

Archív: júl, 2011

Tak, konečne majú novinári zase o čom písať

Chvíľu sa zdalo, že toto leto je pre novinárov úplne neplodné. Niežeby nemohli hovoriť o záplavách, narodených zvieratkách, niežeby nemohli vyťahovať skrachované figúrky zo snáď ešte skrachovanejších reality show alebo spomínať do detailu prepitvaný život niektorých mediálne známejších ľudí, ale všetkým nám bolo jasné, že spravodajské internetové stránky, […]

Pokračovanie článku

Čo bráni ľuďom v šťastí?

Ako dieťa som kreslila. Kreslila som postavičky. Vymýšľala som im oblečenie. Snažila som sa ich zachytiť v rôznych podobách. Nikto si moje výtvarné ambície príliš nevšímal, a tak som s tým prestala. Ak teda nepočítam mimovoľné náčrty na okraji zošita v škole, neskôr na školeniach a poradách. Robila som aj množstvo iných vecí, ktoré ma v podstate bavili, ale ktoré […]

Pokračovanie článku

O (pod)priemernom plate

Uvedomujem si, že priemer je priemer. Čiže ak dáva mama Jožkovi priemerne 10 eur za mesiac, znamená to, že raz možno dostal 5, potom 10 a inokedy 15 eur. Slovenská priemerná mzda je 769 eur, z čoho jasne vyplýva, že niektorí ľudia musia zarábať menej a iní viac. Ak by som na to šla mojou logikou (takou kuchynskou indukciou, dedukciou i analógiou), predpokladala by som, že […]

Pokračovanie článku

Tie televízory v MHD mi prekážajú…

Sme nabití informáciami. Občas sme nimi až prebití, rozbití či zabití. Tlačia sa na nás z televízie, novín, časopisov, kníh, letákov, plagátov, z úst známych a priateľov, zovšadiaľ. Možno dávno, keď ľudia viac manuálne pracovali a na zistenie noviniek nestačilo vyťukať www, každá správa, ktorá sa k nim dostala, bola dobrá. Tešili sa z nej, smútili nad ňou, ale […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261654x
Priemerná čítanosť článkov: 3078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy