Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Je facebook naozaj strata času?

O sociálnych sieťach bolo toho napísaného už veľa. Vznikli dokonca krátke filmy, ktoré poukazovali na nereálnosť vzťahov, reakcií a póz, do ktorých sa ľudia na internete štylizujú. Sama však facebook zastávam. Nie preto, že by som potrebovala denno-denne oznamovať svetu, kde som bola a kam sa chystám, nie preto, že by som z každej akcie uverejňovala 50 fotiek alebo sa […]

Pokračovanie článku

rakúsky nákup so slovenskými vulgarizmami

A tak sme sa teda i my vybrali na nákupy do neďalekého Rakúska. Vlastne, chceli sme si kúpiť iba čokoládu, v špeciálnej predajni (s ochutnávkou) priamo z výroby. Keďže táto predajňa je od Bratislavy čo by kameňom dohodil, cesta netrvala dlho a my sme na mieste boli skôr ako na Zlatých pieskoch. Kittsee je pekné mestečko, malé, útulné a čisté. Všetko nasvedčovalo tomu, […]

Pokračovanie článku

Nemáš blog, nie si politik

Kým v dobe nedávno minulej debatovali politici iba v parlamentnom bufete či pri cigaretke na chodbe, po zdražení cien v Parlamentke a po obmedzení fajčenia vo verejných priestoroch prešli so svojimi diskusiami na inú scénu. A vďaka rozširujúcemu sa internetovému médiu, prišli práve na blogy. Niežeby túto ľudomilnú činnosť niektorí nevykonávali už aj pred tým, ale v […]

Pokračovanie článku

Lexa a Sulík – jemná paralela

Pamätám si na dobu búrlivého návratu (takmer až sexsymbolu) Ivana Lexu z Afriky. Z bacuľatého oblekového guľka sa stal vyšportovaný džínsový frajer. Veru, chcela by som vedieť, čo je s ním dnes. Koľko plastík podstúpil alebo akému fitnes programu sa teraz venuje… no akosi neviem nájsť stopu (na internete), ktorá by ma k informáciám o ňom priviedla. A hoci ešte […]

Pokračovanie článku

5 viet, ktoré mužom radšej nehovorte…

Samozrejme, môže sa zdať, že okruh „dovolených“ tém je individuálny, ale verte či nie, existuje istý zoznam viet, ktoré by ste vášmu drahému, či vám už ide o krátkodobý alebo dlhodobý vzťah, radšej hovoriť nemali. 1. Dnes sa mi snívalo… Sny si nechajte samy pre seba. Alebo navštívte vykladača snov, po prípade zoberte do rúk telefón a zavolajte mame či […]

Pokračovanie článku

Prečo Slovákov nevydesia horory?

Nuž je veľa dôvodov, prečo sa na nás americká kinematografia v kútiku duše hnevá, že si ich kráľovský žáner nedokážeme naplno užiť. Teda, rozhodne sa nájdu jednotlivci, ktorých nižšie spomenuté horory vydesili až k smrti a dodnes na ne po nociach pod perinou myslia, ale – priznajme si – väčšinu z nás ich účinky akosi obišli. Tak napríklad Štvrtý druh. […]

Pokračovanie článku

Formulky, ktoré nás zväzujú…

Bavilo ma kresliť, no mama mi povedala, že tým strácam čas a mám sa radšej učiť. Bavilo ma tancovať, no učiteľka telesnej výchovy mi povedala, že najskôr musím poriadne schudnúť. Bavilo ma vymýšľať zvláštne kombinácie oblečenia a pokúšala som sa šiť, no teta – krajčírka so mnou nemala trpezlivosť viac ako päť minút a usúdila, že zo mňa nikdy nič v tomto […]

Pokračovanie článku

Ešte raz k tej nevere (žien)…

Reagujem na komentáre a odkazy k predošlému článku ďalším článkom. Nie, nepísala som o mužskej nevere. Keby som tak chcela spraviť, skôr by som dala článku nadpis 10 rád, ako prežiť manželovu neveru (čo možno raz aj spravím), ale písala som o nevere žien. Trochu naivne som sa domnievala, že Pani Bovaryovú čítali viacerí, a tak vedia, že táto kniha je o nevernej […]

Pokračovanie článku

Túžite po nevere? Prečítajte si Pani Bovaryovú!

Ľudské srdce je vraj nevypočítateľné a dokáže sa bláznivo zaľúbiť v akomkoľvek veku a v akejkoľvek situácii. Mnohí týmito slovami aspoň odôvodňujú svoje poklesky a prehrešky, noci strávené mimo domova s rodinou, chúlostivé situácie s človekom, ktorý je pre nich tabu, či množstvo iných vecí, ktoré spadajú do kategórie nevera. Z času na čas mám však pocit, […]

Pokračovanie článku

Sila Tajomstva padá na našom rozume…

Takmer som dočítala knihu Tajomstvo a takmer som jej obsahu po niekoľkých rozhovoroch s ľuďmi, ktorých fascinovala, aj uverila. Ibaže oni sami po čase prestali jej riadkom dôverovať a vyslovili sa v zmysle: „Tomu musí človek naplno veriť a ak neverí, čo neverí, je to v háji.“ Nuž je. Pretože veriť niečomu na 100% sa nedá vždy. Kde je však hranica, za ktorou už […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261654x
Priemerná čítanosť článkov: 3078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy