Založ si blog

Archív: marec, 2011

Ďakujem ti, Tesco, že si…

…ma naučilo, čo je to monopol. V časoch svojho štúdia na strednej škole som to nevedela a keďže ekonómia nikdy nebola moja silná stránka, museli mi to viacerí spolužiaci pracne vysvetľovať. To som však ešte netušila, že ty to raz spravíš za nich a takto pekne, názorne. Všetky potraviny v mojom okolí, pri našom byte, pri byte mojich kamarátov, pri mojej práci i pri […]

Pokračovanie článku

Sme ako stroje, ktoré sa ráno…

…a večer idú spať. Dnes som si v práci otvorila okno. Ovial ma príjemný doobedňajší jarný vzduch. Pocítila som vôňu, ktorú som si nevedela zaradiť do žiadneho obdobia. Tak málo som ju v živote cítila. Naposledy vari niekedy počas pn-ky cestou od lekárky alebo za čias vysokoškolského štúdia, keď sme sa rútili na seminár začínajúci pred jedenástou. Život sa […]

Pokračovanie článku

Čím zaujať nádejného partnera/nádejnú partnerku?

Z vlastného záujmu som si spravila malý prieskum. Neoslovila som veľký počet respondentov (bolo ich približne 40), takže na odbornú vedeckú prácu sa so svojimi závermi nechystám, no myslím, že moje výsledky by bolo škoda zatvoriť len tak do šuplíka, a preto verím, že tu na blogu aspoň trochu čitateľom pomôžu. (Hoci mnohé z nich pravdepodobne len potvrdili to, čo ste […]

Pokračovanie článku

Ešte stále ste sami? Namiešajte si trochu sebavedomia…

Baví ma pozorovať ľudí: tých, ktorí (ne)čakajú na vzťah, i tých, ktorí v ňom žijú. Pri všetkých mojich pozorovaniach však znovu a znovu prichádzam k záveru, že najsilnejšou zbraňou, ktorá človeku pomáha, je jeho prirodzené a zdravé sebavedomie. V podstate som na to prišla už na základnej škole, keď som si všimla, že niektoré dievčatá si môžu dať na seba […]

Pokračovanie článku

Boris Kollár je… borec!

Pán Boris Kollár je borec. Neskutočný. Milionár. Neuveriteľne bohatý. Nezvyčajne snaživý. Určite aj čestný a pracovitý. Jednoducho, typický slovenský podnikateľ. Síce až dnes som si dala tú námahu zistiť, čo mu tie jeho peniaze zarába, ale od začiatku bolo mi jasné, že musí byť majiteľom minimálne štvrtiny Slovenska. Trochu som to prehnala, juj, ale zase ďaleko od […]

Pokračovanie článku

Depresia – plač duše alebo slabosť, na ktorú sa nezomiera?

Nie som v tejto oblasti odborník, dokonca sa obávam, že v nej nie som ani laik. Skôr som pacient, ibaže… Väčšina ľudí si i tak skalopevne myslí, že patrím ku skupinke rozmaznaných rozmaznancov, ktorí nevedia čo so sebou. Pri slove depresia totiž takmer každý počúvajúci ako na povel mykne plecom a duchaplne sa rozosmeje: „Ajaj, veď sa pozri sa na svet vôkol […]

Pokračovanie článku

Slovak Truman show

Občas mám skutočne obavu, že žijem v Truman show. Niežeby mi prekážalo, že sa stávam ústrednou postavou nejakej zvláštnej skrachovanej zábavnej relácie, ale skôr ma prepadajú návaly strachu, že v niečom podobnom žijeme tu na Slovensku my všetci. A že nás vlastne ani nikto nesleduje, a práve z toho dôvodu sa tu vôkol nás deje toľko nezvyčajných paranormálnych […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 261654x
Priemerná čítanosť článkov: 3078x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy